Kontingenter 2023

Flyveklubbens kontingenter giver adgang til fri flyvning på et antal fly.
I Gruppe 1 har man hvad man skal bruge for at lære at flyve. Senere vil man gerne have lidt mere udfordring og vælger her Gruppe 2 eller 3, som giver adgang til flere fly. Derudover findes der også en skolingspakke for de nye medlemmer, som skal lære at flyve.

Gruppe 1

Kr. 619 Månedlig
  • ASK 21
  • ASK 23
  • Ka 8

Gruppe 2

Kr. 728 Månedlig
  • Fly i gruppe 1
  • LS 4
  • Discus 2b

Gruppe 3

Kr. 854 Månedlig
  • Fly i gruppe 2
  • Ventus 2cxT
  • Duo Discus

Uddannelsespakke

Kr. 200 Månedlig
  • Betales for nye medlemmer, oven i det månedlige kontingent, frem til du får certifikat eller max i 24 måneder
  • Ubegrænset skoleflyvning med instruktør
  • Deltagelse i teoriundervisning
  •

*Ved indmeldelse betales et depositum på 1500 kr. Depositummet får du tilbage igen, hvis du en dag ikke længere vil være med i flyveklubben – dog modregnet evt. gæld til klubben.

View fra vores skolefly

Så kom til introduktionsdag d. 14. eller 28. april og bliv klogere på, hvad svæveflyvning går ud på, hør mere om mulighederne og få svar på alle dine spørgsmål.